سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه آثار یک خانواده

تاریخچه جین و شلوار جین شلوارهای جین از پارچه کتان یا dungaree است . آن‌ها توسط جیکوب دیویس و لوی استراوس در سال 1873 ابداع شدند . (جین) بعد از شهر جنوا در ایتالیا , جایی که در آن مخمل کبریتی , به نام جین یا jeane , تولید می‌شد , نامگذاری شدند . لوی استراوس در سال 1851 از آلمان به نیویورک آمد تا به برادر بزرگ‌ترش که مغازه کالاهای خشک داشت بپیوندد .

در سال 1853 او از Rush طلا در غرب شنید ، بنابراین به سانفرانسیسکو رفت تا شعبه غربی تجارت کالاهای خشک خانواده را تاسیس کند. او در آنجا در میان چیزهای دیگر ، پارچه نخی می‌فروخت . یکی از مشتریان او جیکوب دبلیو بود . دیویس ، یک خیاط از رنو ، نوادا . دیویس مواردی مانند چادر ، پتو اسب و پوشش‌های ارابه درست کرد .

یک روز ، مشتری او یک جفت شلوار محکم سفارش داد که بتواند کار سختی را تحمل کند . او آن‌ها را از جین خریده بود که از لوی استراوس & خریده بود و آن‌ها را با قرار دادن rivets مس در جاهایی که بیشتر : جیب‌ها و مگس‌ها را از بین می‌برد ، قوی‌تر کرد . وقتی می‌خواست آن‌ها را اختراع کند ، به لوی استراوس نوشت و آن‌ها با هم شریک شدند . آن‌ها یک کارخانه بزرگ‌تر را باز کردند و به این ترتیب شلوار جین به دنیا آمد .

جین History ( Jeans ) فرهنگ در 140 سال گذشته را احتمالا ً بیش از آنچه ما فکر می‌کنیم نشان می‌دهد . آن‌ها اولین لباس کار بودند و سپس سمبل نافرمانی تنها برای تبدیل آیتم‌های مد به مد بودند . تاریخ جین و شلوار جین بلند و رنگی است .

توصیه می کنم از لباس دخترانه ندیمان ، لباس زنانه ندیمان ، شلوار لگ ندیمان ، شلوار بگ ندیمان و اسلش ندیمان دیدن فرمایید.

مخترعان Jeans جیکوب دبلیو . دیویس و لوی استراوس از یک ضرورت دست به دست هم دادند و یک مورد ایجاد کردند که سال‌ها و حتی امروزه آن‌ها را تحت نفوذ قرار خواهد داد - آن‌ها جین را ایجاد کردند . در اینجا شما می‌توانید چیزهای بیشتری در مورد شلوار جین کسب کنید .

واقعیت جین : آیا می‌دانستید که ارزان‌ترین شلوار جین آبی به قیمت 250 هزار دلار فروخته می‌شود ؟ آیا می‌دانستید که طولانی‌ترین شلوار جین آبی شصت و هشت متر طول دارد ؟ واقعیات جالب ‌تری را در مورد شلوار جین بخوانید .

( جین) آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که شلوار جین آبی چگونه ساخته می‌شود ? یا حتی zippers ? حالا شانسی برای فهمیدنش هست . در مورد روش‌های تولید شلوار جین و zippers مطالعه کنید .

تاریخچه جین ( Jeans) از ماده‌ای به نام کتان تشکیل شده‌است . نام کتان " کتان " برگرفته از نام یک پارچه محکم به نام " سرج de " است که در ابتدا در نیم ، فرانسه ، و از این رو " کتان " ساخته شد . Weavers در نیم تلاش کرد که مخمل کبریتی را که به طور عالی در شهر جنوا ، در ایتالیا ، ولی بدون بخت و اقبال ساخته شده‌بود ، دوباره تولید کند . آن‌ها با آزمون و خطا ، پارچه twill دیگری را توسعه دادند که به رنگ جین شناخته شد . این پارچه کتان cotton بود که در آن the زیر دو یا چند نخ پیچ دار عبور می‌کرد . نخ‌های ابریشمی در نیلی رنگ شده‌بودند ، در حالی که نخ‌های weft سفید باقی مانده بودند و به رنگ آبی جین در یک طرف و سفید بر روی دیگری رنگ می‌دادند . Denim بسیار بادوام است و به همین دلیل توسط افرادی استفاده می‌شود که به لباس‌هایی نیاز دارند که طول بکشد . و به همین دلیل است که او توسط لوی استراوس و جیکوب دبلیو مورد استفاده قرار گرفت . دیویس برای شلوار جین شلوار جین می‌پوشد . شلوار لگ ندیمان ، شلوار بگ ندیمان و اسلش ندیمان دیدن فرمایید.

رنگ نیلی ، رنگی است که برای رنگ کردن محصول به کار می‌رود . رنگ آبی رنگی است که رنگ آبی متمایزی دارد . آن در هند تولید و مورد استفاده قرار گرفت ، که از آنجا نام خود را از زمان باستان به دست آورده‌است . از هند ، Indigo به مصر ، یونان و روم وارد می‌شود . دیگر تمدن‌های باستانی مانند چین ، ژاپن ، بین‌النهرین ، مصر ، بریتانیا ، Mesoamerica ، پرو ، ایران و آفریقا نیز از نیل برای رنگرزی استفاده کردند. Indigo در هند از کارخانه Indigofera tinctoria ساخته شد . این روش در زمینه پنبه به کار می‌رفت زیرا ساده‌ترین روش رنگ‌آمیزی بود . تنها مشکل این بود : رنگ زیاد طول نکشید . نیل در قرون‌وسطی به دلیل عوارض بالای تحمیل‌شده توسط دلالان ایرانی ، خاوری و یونانی ، در اروپا تجمل نادری بود . با کشف مسیر دریایی به هند ، این مشکل حل‌شده و گیاهان نیل به سمت colonies حرکت می‌کنند . نیل آلی تا زمان کشف نیل مصنوعی در اواخر قرن 19 مورد استفاده قرار می‌گیرد . این متغیر ارزان‌تر می‌شود و جایگزین آن می‌شود .