سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه آثار یک خانواده

اگه تو این ماه یه ذره فکر می‌کنی , ما تو رو سرزنش نمی‌کنیم . همه این صحبت‌ها در مورد شلوار فانتزی , به ما این نیاز را می‌دهد که میل‌های universal را برای سوزن‌های کتان عوض کنیم و برای شنبه در کارگاه خیاطی ثبت‌نام کنیم . او می‌گوید : " برای کسانی که این کار را می‌کنند , " چالش " این ماه دوستانه " , گرفتن شلوار of است که تعریف خود از " فانتزی " را تعریف می‌کنند و در حالی که ما در آن هستیم کمی لذت بخش داشته باشیم .

اما چه می‌شود اگر برای دوختن لباس جدید هستید و نمی‌دانید کدام نوع بافت برای شلوار مناسب است ؟ کتی اینجا است تا یک قاشق بزرگ را روی تمام پارچه‌های کتانی موجود در Spoonflower به شما بدهد . برای یک پاداش اضافه ، او حتی از طرح بازار و الگوی شرکت‌های الگو دوخت ایندی برای کمک به گرفتن شروع کار خود استفاده می‌کند . شما منتظر چه چیزی هستید - زمان آن است که یک شلوار فانتزی را بدوزد !

ببینید که تیم Spoonflower در حال دوختن شلوار خود در سال جاری است .

کتی . این ژانویه است ، که به این معنی است که وقت آن است که او را آزاد کنید . با نیکول اف آغاز شد . به نظر می‌رسد که او بهترین زمان برای غواصی کردن چیزی است که بسیاری از مردم آن را نیرنگ آمیز یا ترسناک می‌یابند . در تمام این ماه ما پست‌های وبلاگ خود را به اشتراک می‌گذاریم که نکات و توصیه‌هایی را برای دوختن شلوار با کمک اندکی از دوستان ما به برد Schultz ، Rumana و سیرا Burrell ارائه می‌دهیم . مواظب باشید که آن‌ها را چک کنید و بروید !

شلوار کتان

امروز در بهشت هستم تا همه چیز را در مورد انتخاب پارچه مناسب لباس سه تکه زندیمان و فروشگاه ندیمان عالیه برای your صحبت کنم . من در مورد سوبستراهای حاوی پارچه‌های وزن پایین و پایین به طور کلی صحبت خواهم کرد تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام نوع بافت برای الگوی شما انتخاب شود . حاضرید ؟ بیا بریم !

اگر شما به مجموعه شلوار curated بروید ، تنوع زیادی از آثار از زیرکی تا جسارت خواهید دید . امید من این است که حتی آن‌هایی که در مورد پوشیدن لباس‌های روی شلوار خود خجالت می‌کشند ، می‌توانند چیزی را پیدا کنند که دوست دارند شلوار کتان و شلوار اسلش زندیمان و فروشگاه ندیمان عالیه.

یک چاپ کوچک تقریبا ً شبیه یک رنگ جامد از دور خوانده می‌شود و یک چاپ حیوانی به اندازه کافی جریان دارد که فکر می‌کنم هر کسی می‌تواند در این مورد اعتماد داشته باشد . بنابراین ، اگر می‌خواهید انگشتان خود را به چیزی کمی سرگرمی تبدیل کنید ، به دنبال یک چاپ ظریف بروید !

اگر می‌خواهید شلوار لگ یک جمله را بیان کنید و یک جفت شلوار بخواهید ، هیچ‌کس فراموش نخواهد کرد ، سپس دنبال یک چاپ زیبا و به شکل بزرگ بروید که باعث می‌شود احساس یک ستاره را بکنید !

من همه شلوار خیاطی خود را جمع کرده‌ام و خودم را جمع و جور کرده‌ام تا به شما ایده‌ای از انواع شلوار بدهم که با هر بافت خوب عمل می‌کنند . اینها همه pants هستند که من شخصا ً انجام داده‌ام و می‌توانم به آن‌ها اعتراف کنم ، اما همچنین پیشنهادها دیگری نیز ارائه خواهم داد که هنوز امتحان نکرده بودم .