سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه آثار یک خانواده

ویرایش ویدیوی اینستاگرام

برنامه‌های کاربردی برنامه‌های کاربردی زیر به شما اجازه می‌دهد تا ویرایش کرده و به سرعت فیلم‌های زیبا را در اینستاگرام آپلود کنید . هیچ یک از این برنامه‌ها به اینستاگرام محدود نمی‌شوند , اما برای پشتیبانی آن‌ها از این شبکه اجتماعی مشهور هستند .

1. Magisto پرایس : با استفاده از نرم‌افزار | free free : iOS ، آندروید ، app آنلاین Magisto برای InstagramImage منبع

اتوماسیون ویدئو اینجا است - به شکل ویرایشگر ویدیو Magisto .

در حال حاضر شما سبک ویرایش ویدئو خود ( نوع داستانی که می‌گویید ) را انتخاب خواهید کرد : اول ، شما سبک ویرایش ویدئو خود را انتخاب خواهید کرد ( نوع داستانی که می‌گویید ) و سپس شما موسیقی خود را از Magisto"s که در کتابخانه موسیقی ساخته شده‌است انتخاب خواهید کرد .

با استفاده از هوش مصنوعی ( AI ) ، این برنامه شهودی به سازمان دهی کردن فیلم شما در فیلمی کمک می‌کند که به بهترین شکل پیام شما را تحویل دهد . چرا در نسخه رایگان توقف نکنیم ؟ ارتقا برای حق بیمه و یا حرفه‌ای برای یک هزینه ماهانه کوچک و ایجاد فیلم‌های طولانی‌تر با محتوای خودتان .

مزایا

الگوهای آسان استفاده از دردسر برای ایجاد و ایجاد عاری از دردسر ، یک فصل مشترک دوستانه و دوستانه برای ایجاد هم در ویندوز و هم در برنامه‌های حرفه‌ای لب تاپ و هم برنامه‌های تجاری با تبلیغات رایگان subscription Pro است .

اینستاگرام ندیمان لباس زنانه یا لباس اسپرت زنانه با استفاده از اپلیکیشن این شات دارد.

The که با " Magisto " ایجاد می‌شوند در صورتی قابل‌مشاهده خواهند بود که هیچ ویرایش چند شیار یا 4 K صادر کننده برای ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی بسیار کوتاه را ارتقا دهید ( < 3 دقیقه ) ویدیوها تنها با یک برنامه حرفه‌ای 2 قابل‌دسترسی هستند . Hyperlapse پرایس : | آزاد Platforms : iOS

Hyperlapse یک app است که از سوی خود اینستاگرام ایجاد شده‌است که ویدیوهای condenses را به فیلم‌های کوتاه و با سرعت بیش از حد که می‌توانید در اینستاگرام یا فیس بوک آپلود کنید ، ایجاد می‌کند .

شما می‌توانید در میان چند سرعت مختلف انتخاب کنید ، و این برنامه به شما نشان خواهد داد که تا چه مدت ویدیوی hyperlapsed برای هر سرعت در مقایسه با طول ویدئو در زمان واقعی خواهد بود . ( بنابراین یک ویدئوی 40 ثانیه‌ای در زمان واقعی تقریبا ً به یک ویدئوی 7 ثانیه‌ای در Hyperlapse با سرعت 6 X تبدیل خواهد شد ) یک روش واقعا ً جالب برای ثبت چیزی است که معمولا ً تا مدتی طول می‌کشد - مانند غروب آفتاب یا یک چیدمان رویداد .

ببینید چه اتفاقی افتاد وقتی که در فیلم بالا ، در ساعت 12 دهم از Hyperlapse برای فیلم برداری استفاده کردم .

مزایا

روش آسان برای سرعت بخشیدن به چیدمان ویدیوهای حداقل گوشی موبایل که تقریبا ً برابر با دوربین iPhone است ، شما می‌توانید ویدئو را مستقیما ً از برنامه کاربردی بدون نشانه - در نیاز برای شروع به معایب عکاسی ثبت کنید .

تنها یک قابلیت دارد : سرعت بخشیدن به ویدئو ، شما نمی‌توانید ویدئوهای خود را به داخل برنامه وارد کنید ، ویدئو در فهرست دوربین شما ذخیره می‌شود ، فضای ذخیره‌سازی را بدون ویرایش چند شیار ، 4 K صادر کننده و یا دیگر ویژگی‌هایی که به طور معمول با برنامه‌هایی برای ویرایش ویدئو در ارتباط هستند ، ذخیره می‌کند . Wondershare Filmora پرایس : از رایگان در | mobile Platforms : iOS ، آندروید ، macOS ، Windows Wondershare Filmora editing applicationImage Source

Wondershare Filmora ( ویرایشگر ویدئو قبلی Wondershare ) گزینه خوبی است اگر می‌خواهید اینستاگرام ندیمان لباس زنانه یا لباس اسپرت زنانه با استفاده از اپلیکیشن این شات دارد با قابلیت ویرایش ویدئو اولیه با این فرصت شروع به کار کنید تا پیشرفت بیشتری داشته باشید . این برنامه برای اینستاگرام عالی است , اما می‌تواند ویدیوهای آماده برای بینندگان برای سکوها ایجاد کند .

Filmora برای کامپیوترهای ویندوز و Mac در دسترس است ، در حالی که برنامه کاربردی تلفن همراه company"s برای دانلود برای دستگاه‌های آندروید و ویندوز رایگان است .

 " مد آسان " پیچیدگی را کم می‌کند ، بنابراین می‌توانید کلیپ ‌های ویدئویی را بکشید و حذف کنید، کمی موسیقی اضافه کنید، و در عرض چند دقیقه یک ویدئو را به پایان برسانید . برنامه FilmoraGo بسیاری از این ویژگی‌ها را دارد ، به اضافه یک فروشگاه اثر که در آن شما می‌توانید از intros ، تم‌ها و گذاره‌ای از پیش تنظیم‌شده به خلق ویدئوی تان استفاده کنید .

آیا این قدر خوب است که حقیقت داشته باشد ؟ خوب ، حق با شما است : نسخه رایگان of Filmora یک نشانه را به ویدیوهای شما اضافه می‌کند که شما تنها می‌توانید از طریق ارتقا خدمات پرداختی شان حذف کنید .