سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه آثار یک خانواده

استوری اینستاگرام، ویژگی بامزه و سرگرم‌کننده‌ای است که کاربران در آن تعدادی تصویر یا فیلم کوتاه را برای مدت 24 ساعت در اینستاگرام با رفقای خود به اشتراک می‌گذارند. این قابلیت به شدت در میان مردم محبوب شده است. یکی از دلایل پرطرفدار شدن آن، موارد و امکانات متعدد آن می‌باشد. در این بین، تعدادی برنامه هستند که با استفاده از آنها می‌توانیم استوری‌های جذابی بسازیم. برخی از آنها افکت و انیمیشن اضافه می‌کنند و برخی دیگر حاوی امکانات پیشرفته ویرایش عکس و ویدیو هستند. البته اگرچه خودِ اینستاگرام گزینه‌های خلاقانه‌ای برای ساخت استوری در اختیار ما قرار داده اما بهره‌گیری از نرم‌افزارهای مخصوص این کار نیز استوری‌های ما را جذاب‌تر خواهد کرد. با برتر دیجیتال همراه باشید تا 10 اپلیکیشن ساخت استوری جذاب اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

 

 

 InShot، بهترین اپلیکیشن ساخت استوری جذاب برای اینستاگرام 

InShot، بهترین اپلیکیشن ساخت استوری اینستاگرام

 

نرم افزار ویرایش عکس و فیلم یکی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت استوری اینستاگرام است. این برنامه‌ ی inshot، مجموعه‌ای از ویژگی‌های آسان برای طراحی تصویر دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید استوری‌های زیبایی خلق کنید. ویرایش کننده ویدیویی InShot قابلیت‌های گوناگونی دارد. این برنامه‌، اجازه‌ی برش فیلم، تقسیم‌بندی و یا ادغام چند ویدیو را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از پس‌زمینه، فیلتر و افکت‌های خاصی که در خود برنامه وجود دارد، برای فیلم‌ها استفاده کنید. در این اپلیکیشن، امکان افزودن آهنگ و صدا به ویدیوها و گزینه‌ای برای ظاهر و حذف شدن موسیقی وجود دارد. آپشن دیگری نیز برای کنترل کردن سرعت ویدیو  دارد و می‌توانید فیلم‌های اسلوموشن یا فست‌موشن بسازید. حتی می‌توانید نسبت بدنه به تصویر یک فیلم را مدیریت کنید تا با پلتفرم‌های مختلف سازگار شود.

 

در این نرم‌افزار افکت‌های به خصوصی برای متون، استیکرها، اموجی‌ها و شیوه‌های طراحی تعبیه شده که امکان اضافه کردن آنها هم به تصاویر و هم به ویدیوها وجود دارد. InShot، اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای هم برای کاربران مبتدی و  هم برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود؛ چرا که حاوی ویژگی‌های زیادی برای ویرایش عکس و فیلم است. از این رو، هر آنچه که برای ساخت استوری اینستاگرام به آن نیاز دارید در آن وجود دارد.

ویژگی‌های کلیدی InShot

امکان کنترل سرعت پخش فیلم و دارای ابزارهای تار کردن، تقسیم و یا ادغام کردن ویدیوها

حاوی مبدل فرمت ویدیوها

دارای گزینه ساخت تصاویر کولاژ و ویرایشگر ویدیو

دارای گزینه اضافه کردن موسیقی به فیلم

حاوی ابزارهای افزودن فیلتر، افکت‌، متن، آیکون و . . . به استوری

این نرم‌افزار هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده است و جزو یکی از اپلیکیشن‌های پر امتیاز در دو سیستم عامل نامبرده می‌باشد.